воскресенье, 27 октября 2019 г.

ГОЛОС КРАЇНИ Тетяна Бакаленко. Песни под гитару//Два синочки. Текст песн...



Video 4K: Голос країни - Тетяна Бакаленко. Песни под гитару. Українська пісня: Два синочки. Пісня під гітару 2019 – співає Тетяна Бакаленко. Текст песни. Тетяна Бакаленко - має Золоту відзнаку Квітки Цісик - Gold Award Kvitka Cisyk. Гитара онлайн – слова пісні Два синочки – гитара видео 4к
✅Подписывайтесь на канал:
https://qps.ru/xzL0G

Україна має талант! Перлина України. Голос країни. Талановиті люди України – Багатство нації – Боже благословення!
Золотій голос України – неймовірна, витончена і ніжна
#ТетянаБакаленко. Лауреат Міжнародного вокального конкурсу ім. Квітки Цісик. Володарка Золотої відзнаки Квітки Цісик – Тетяна Бакаленко
Послухайте чарівний, неперевершений голос України
Українська пісня:
#пісніпідгитару #Двасиночки

Виконує: Тетяна Бакаленко
Музичний інструмент: гітара
#Українськіпісні - сучасна пісня під гітару «Два синочки»
Студія, запис, відео 4k

✰Видеосъемка, видеомонтаж –
#VictorLogashev
✰4k video: Victor Logashev
__________________________
Текст пісні

Пісня: «ДВА СИНОЧКИ – мої вірні два крила»

Відшуміла моя юність, як вино.
Уже осінь заглядає у вікно
Не питайте: Чи щасливою була?
Мені доля - двох синочків принесла!

Приспів:
Два синочки – два соколики мої!
Голосочки, – наче в лузі солов’ї.
Два синочки, мої вірні два крила -
Двох синочків мені доля принесла

Не лякає мене скронів сивина
Бо пливу по морі часу не одна
Я у вирі, в темних хвилях, не згублюсь
Я на крилах в синє небо підіймусь!

Приспів:
Два синочки – два соколики мої!
Голосочки, – наче в лузі солов’ї.
Два синочки, мої вірні два крила -
Двох синочків мені доля принесла

Сіра осінь скоро зиму принесе
І під білим покривалом все засне
Не боюся, що покрає все імла
Бо на світі є надія – Два крила!

Приспів:
Два синочки – два соколики мої!
Голосочки, – наче в лузі солов’ї.
Два синочки, мої вірні два крила -
Двох синочків мені доля принесла.
Двох синочків мені доля принесла.
Двох синочків мені доля принесла.
_____________
Ukraine's Got Talent! Pearl - X factor. Talented People of Ukraine - Wealth of the Nation - God bless
The golden voice of Ukraine is the incredible, sophisticated, graceful and gentle Tatiana Bakalenko. Winner of the International Vocal Competition. Cisik flowers. Winner of the Golden Distinction Flower Tsisik - Tatiana Bakalenko
Listen to Ukraine's charming, unsurpassed voice
Top songs, clip: Ukrainian song - new song 2019
#Two sons
Performed by Tatiana Bakalenko
Studio, recording, music video, video 4k

Video Recording, Video Editing - Victor Logashev

Music, guitar music, youtube
¬¬¬¬__________
L'Ukraine a du talent! Perle - X facteur. Peuple talentueux d'Ukraine - Richesse de la nation - Dieu vous bénisse
La voix d'or de l'Ukraine est l'incroyable, sophistiquée, gracieux et douce Tatiana Bakalenko. Gagnant du concours international de chant. Fleurs de Cisik. Gagnant de la fleur de distinction dorée Tsisik - Tatiana Bakalenko
Écoutez la voix charmante et inégalée de l'Ukraine
Chanson ukrainienne
#deux fils
Interprété par Tatiana Bakalenko
Studio, enregistrement, vidéo 4k

Enregistrement vidéo, montage vidéo - Victor Logashev
_____________

Ucrania tiene talento! Perla - factor X. Talentosos de Ucrania - La riqueza de la nación - Dios los bendiga
La voz dorada de Ucrania es la increíble, agraciado y gentil Tatiana Bakalenko. Ganador del Concurso Vocal Internacional. Cisik flores. Ganador de la flor de distinción dorada Tsisik - Tatiana Bakalenko
Escucha la voz encantadora e insuperable de Ucrania
Canción ucraniana
#dos hijos
Realizado por Tatiana Bakalenko
Estudio, grabación, video 4k

Grabación de video, edición de video - Victor Logashev

___________

Таланты в Украине! Жемчужина - ток шоу Украина
Талантливые люди Украины - Богатство нации - Божественное благословенне!
Золотой голос Украины - невероятная, грациозная и нежная Татьяна Бакаленко. Лауреат Международного вокального конкурса им.
#КвиткиЦисык. Обладательница Золотой премии Квитки Цисык - Татьяна Бакаленко
Послушайте волшебный, непревзойденный
#голосУкраины

Украинская песня
#Двасыночка
Исполняет:
#ТатьянаБакаленко
Студия, запись, видео 4к
Видеосъемка, видеомонтаж – Victor Logashev

Текст песни
____________


#гітара #гітарапісня #песни #гітарапісні #українськіпісні2019 #песни2019 #песни2019новинки #песниподгитару #гітарамузыка #песникоторыевсеищут #песнипролюбовь #песнивреальнойжизни #гітаракараоке #квиткацисык #квиткацисыкпесни #українськіпісні2019сучасні #4квидео #музыкадлядуши #Украина #Киев #українськіпіснісучасні #квиткацисыкколискова #гитара #пісніпідгитару #гитарапесникрасивые #гитарамузыка #гитарапесни #гітарамелодії #гітаразвонкая #гітаразнуля #українськіпіснікараоке #українськіпіснінародні #українськіпіснідлядітей #українськіпісніпрокохання #пісніпідякіхочетьсяплакати #пісніпідгітарупролюбов #двасиночкидвасоколикимої


✅Подпишитесь на канал:
https://www.youtube.com/channel/UCxty...
Включите уведомление (🔔), чтобы быть в курсе наших новинок в видео 4к
Спасибо за лайки👍 и Ваши комментарии🙂

https://youtu.be/6xV6IRtyCzE

Комментариев нет:

Отправить комментарий